"GoodHabitz wil marktleider worden van MKB Nederland op het gebied van digitale leeroplossingen"
1
Explore
Op basis van de probleemstelling en het doel van GoodHabitz is er bepaald welke creaties, landingspagina's, triggers en conversies noodzakelijk waren voor een succesvolle display en native campagne.
Kennismaking inplannen
Mediastrategie uitwerken
Campagne bouwen
2
VALIDATE
Door diverse A/B-testen is bepaald welke creaties, landingspagina's en flow resulteerde in de beste performance.
Gevalideerd
door consultants
Fundament van het project
3
GROW
Aan de hand van handmatige optimalisaties is de performance van de campagne verbeterd. Deze optimalisaties gaven het algoritme van Google de mogelijkheid om geautomatiseerd het budget optimaal te alloceren.
Groei werd gerealiseerd
Non-Branded Search
Instagram
Pinterest
#1
Prospects
#2
Leads
#3
MKB klanten
4
Build
De structuur en learnings van deze programmatic display en native campagne dienen momenteel als fundering van de campagnes die voor andere landen in Europa worden opgezet.
Ard Raemakers
Global Brand Media Lead
Review
Marketing team
Het resultaat
Klikken
+12k
Visits 15 seconden
+1500
Cost per visit
€ 1,02
Programmatic Display & Native strategie
Programmatic media strategie uitgewerkt in Display & Video 360 voor de Small & Medium Enterprise doelgroep.