Programmatic Display & Native strategie

Bedrijf
GoodHabitz
Industrie
Online Training Courses

Case

Study

"GoodHabitz wil marktleider worden van MKB Nederland op het gebied van digitale leeroplossingen"

1

Explore

Op basis van de probleemstelling en het doel van GoodHabitz is er bepaald welke creaties, landingspagina's, triggers en conversies noodzakelijk waren voor een succesvolle display en native campagne.
Kennismaking inplannen
Mediastrategie uitwerken
Campagne bouwen
2

VALIDATE

Door diverse A/B-testen is bepaald welke creaties, landingspagina's en flow resulteerde in de beste performance.
Gevalideerd
door consultants
Fundament van het project
3

GROW

Aan de hand van handmatige optimalisaties is de performance van de campagne verbeterd. Deze optimalisaties gaven het algoritme van Google de mogelijkheid om geautomatiseerd het budget optimaal te alloceren.
Groei werd gerealiseerd
#1
Prospects
#2
Leads
#3
MKB klanten
4

Build

De structuur en learnings van deze programmatic display en native campagne dienen momenteel als fundering van de campagnes die voor andere landen in Europa worden opgezet.
Ard Raemakers
Global Brand Media Lead
Review
Marketing team

Het resultaat

Klikken

+12k

Visits 15 seconden

+1500

Cost per visit

€ 1,02

Programmatic Display & Native strategie

Programmatic media strategie uitgewerkt in Display & Video 360 voor de Small & Medium Enterprise doelgroep.

Lees verder
Hulp nodig bij jouw online uitdaging?

Stuur ons een bericht.

Wij sturen je zo snel mogelijk een bericht terug.
Bedankt! We sturen je zo snel mogelijk een berichtje terug.
Oeps! Dat ging niet helemaal goed. Probeer het opnieuw.